Findk9227 Kızlar ben kan ve vitamin ilaçlarını içemiyorum 23 haftalık olduk bugüne kadar hiç içmedim napicam bilmiyorum ignesi serumu falan yok mu acaba Yada benim gibi olanlar nasıl bi çözüm buldunuz 😐
Aybuke4568 Findk9227 aynı durum bende de var folik asit icmem geremiyo yatagin basina koydum bi cesaret bekliyorum icmek icin.hergun aynı sorun 😏
Findk9227 Sibel33_34 vicdan azabı duyuyorum kansızlık vitaminsizlik var bende eşim de kızıyor içmiyorum diye napcam bilmiyorum 3 litre pekmez içtim ama hiç değişmedi ilacın yerini tutmadı demek ki
Afraninannesi Findk9227 kan takviyesi değil canım pembe kırmızı arası bir rengi var bildiğin serum torbasında sıvı bir ilaç gibi düşün öyle
Buradem16 Findk9227 hiç bilmiyorum ki kan ilacı içmem lazım ama ..onun yerine pekmez bide kan üzümu yemeye çalışıyorum..başka da bişey yapamıyorum..zaten midem hiç düzelmediki sürekli bir bulantı hissi var🤷
Sibel33_34 Aybuke4568 bi tablet kullandım sonra bıraktım hurmayla karşıladım folik asiti hatta doktor bırakabilirsin gayet iyi bebek dediğinde bn zaten kullanmıyordum
Enessnazann Findk9227 kansızlığa keçiboynuzu pekmezi çok iyi geliyor canım hamilelikte bebeğede faydası çok var tavsiye ederim
Gulsen1989 35+2 yim sadece demir ilacı kullandım onada hamile olduğumu bilmeden başlamıştım zaten demirim düşük diye başka da bişey içmedim. Decavit verdi icemesin balık yağı verdi içmem diye almadım bile 🤣🙄 düzgün beslenirsen bişey olmaz herşeyi yiyeceklerden almaya çalış
Elif-Ahmet Ne yapın ne edin ilaçları için bebeğinizin sağlığı için sonra vitaminsiz olabilir doğduğu zaman vermen gerekebilir ben söylemek istedim siz bilirsiniz yinede tabi