Ozom canim cisim gelmis gibi hissettim gece 3 gibi cisimi yapmaya gttigimde bozuk para kadar islaklik vardi camasirimda onemsemedim akintidir diye . Daha sonra peceteye silince 1 damla kan gordum . Icim iciimi yedi bebege bisey mi oldu ki diye ama okadar hastaydim ki zor yuruyorm yatafa yattim zar zor . Bikac dk sonra ilik ilik biseyler akmaya basladi bacaklarimdan . Hemen kalktim baktin camasir ipislak . Wc ye gttim cis gibiakiuor surekli . Esimi uyandirdim . Camasiirimi degistrdim . Pedimi koydum hastaneye gttik hemen . Orda da hala akmaya devam ediyordu . Yani anliycagin baya bayasu akiyor . Farkedersin suyun gelrise endiselenme hemen ped takip hastaneye git