Mervecrinim Allah yardımcın olsun. Benim 6+2 de başladı. İkizlere hamileyim. 11+6 yım hâlâ devam ediyor. Günde 6-7 kere çıkarmalar 7-24 geçmeyen mide bulantılar. Her şeyden midem bulanıyor ve her şey kokuyor iğreniyorum. Doktorum zofer 4 mg verdi. Bana mısın demedi. Premesis plus verdi onun yanında o da hafifletmedi. Ne yesem ne yapsam geçmedi. Krakerden leblebiden iğrendim çok araştırdım bulduklarımı denedim geçmeyi bırak hafifletmedi bile. Ne zaman geçecek diye bekliyorum. Rabbime şükürler olsun ki bebişler sağlıklı sıhhatli. Bu süreci geçirecek olan tek şeyin zaman olduğunu kabullendim atık. Umudum da kalmadı 12. Ayda hafifleyeceğinden. Rabbim hepimizin yardımcısı olsun. Göz açıp kapayıncaya kadar geçsin. 🙁