Mutlaka idrar testi yaptırın kızlar olmasa da ayda 1 yaptırın. Benim de yoktu başlarında bir daha da yaptırmamıştım. Bu sabah kaşık ağrım vardı umursamadım dedim bebek büyüdüğü için olabilir diye, akşam işten geldim yürüyemez hale geldim ve direk acile gittim yoğun bir enfeksiyon ve erken Doğum tehlikem olduğunu söyledi doktor.