Selinayklc Spinal ve epidural yeni bir şey değil yalnız,sadece yeni yaygınlaştı.benim iki ablamda 20 sene önce spinal ve epidural oldular.ki o zamanlar bu kadar ilerlemiş değildi her şey.ne bel ağrısı ne baş ağrısı olmadı.
Ayrıca herkesin ağrı,acı eşiği farklıdır.Ve sonuçta her tıbbi uygulamanın binde bir milyonda bir de olsa kötü yanı vardır.Korkutmak için söylemiyorum yanlış anlamayın ama ona bakarsanız genel anestezide de uyanmama ihtimali var.Ama anestezisiz de operasyon geçirmek mümkün olmadığından mecbur kalınıyor.Her gün binlerce insan belden uyuşturmalı doğum veya farklı operasyon oluyor.Aralarından elbette yan etkilerini yaşayanlar çıkacaktır.