Zeynep7777777 benimde o zamanlardı galiba hatta doktoruma soruyodum rahim ağzı uzunluğuna bakıyodu bi sıkıntı yok diyodu bebeğim çok hareketli ondandr dedik herzaman doktoruma soruyodum tabi birde şöyle birşey varmış sizin gerçi daha erken haftanız ama ilerde toplanınca siz olduğunuz pozisyonu değiştirince düzeliyo bnde uzanırken toplanıyosa kalkıyorum ayaktayken oluyosa oturuyorm geçiyo 🙂