Vaveyla Hanımlar merhaba 21 haftalık gebeyim ilk bebeğim ve kızım olucak Allah nasip ederse ama iki haftadan beri sağ kaburgam hatta böbreğime kadar vuruyor ağrı batma gibi sanki biri bacağınıza dirseğini koyar da et acır ya da kıyafetin sert tarafı batar acıtır öyle bir his dün kontroldeydim çok şükür hiç bir sıkıntı yoktu ama doktora sormayı unuttum bununla birlikte vajina dan bacaklarıma inen ağrı var resmen tutulmuş ya da hamlamışım gibi yürümekte güçlük çekiyorum tecrübeli anneler normal mi bunlar doktor bacak ağrısı için magnezyum düşük ondan dedi ilaç da kullanıyorum ama nafile var mı önerisi olan.