Batuhan Hanımlar benim bu Pazartesi sezaryen la Doğumum var yani 3.erkek geliyor çok istedik kız olsun ama cevreme baktık ca hep kız 😂 maşşallah aslında tam aşiret gelini olacak mışım ama yanlış oldu angara gelini olduk 😂 sizlerin nedir gelsin cvp lar
Merakli1anne Batuhan Bende kiz 40 günümüz var😍Rabbim hayrli evlat versin Insaallah.ne güzell ama erkek anneye düşkün olur derler 👦😊
Gyed Batuhan benimde 2 oğlum var buda kız olacak salı günü doğum olacak inşallah kilosu nasıl seninkinin
Batuhan Gyed iki hafta önce 2 buçuk dediler zayıf geldi biraz Gyed Gyed 2 buçuk kilo iki hafta önce öyle dediler belki almış tır bu hafta