d190516 gmzyzrl 25 buçuk haftalık hamileyim bi tane içtim geçen ilk defa parolla minoset içilebiliyo 😊
Heisenberg gmzyzrl parol içilebiliyor ama artık en son çareniz olsun bence. Başınız falan ağrıyorsa su içmeyi, ılık bir duşa girmeyi ya da uyumayı deneyin🙏🏻
Uykusuz06 gmzyzrl içilebiliyormuş ancak son çareniz olsa keşke. Ben baş ağrılarım için alnıma nane yağı sürüyorum iyi geliyor. Umarım size de iyi gelir. Sevgiler.
Sis gmzyzrl açıkcası çok ilaç içme taraftarı değilim basit ağrılarda dayanıyorum şiddetli ağrım olduğunda iciyorum ama 30. Haftadayım toplasanız 3 kere falan içmişimdir birde birkeresinde başağrısından çok fenalaşmıştım serum takmıştı doktorumuz
Fndk1015 İçebilirsiniz merak etmeyin. Ben grip olduğumda ve çok kötüyken doktorum günde 3 taneye kadar içebilirsin demişti. Zaten parol yani parasetamol insan için en hafif ve zararsız ağrı kesicidir
_gencanne_ gmzyzrl dayanabildiğin kadar dayan canım. Çok zorda kalmadıkça içme. Ben de de diş ağrısı çok oluyor ama hiç içmiyorum. Parol önerdi bana da doktorum