Aysaa Şöyle bi örnek vereyim, benim 23 hafta civarı kanamam oldu. Hemen gelmemi istedi doktor, erken doğum riski başlamış. O gün cumartesiydi, kan sonuçları için ptesiyi bekleyemeyiz demişti( kanda , idrarda iltihap var mı diye bakıyolar. ) aynı gün sonuç çıktı, telde arayıp antibiyotik başlatmıştı. yani enfeksiyon da ilerlerse erken doğumu tetikleyen bişey. Dediğim gibi inşallah tertemiz çıkar🙏 Ama cumayı bekleme bence de☺️