mucizemm11 Bende 24. hafta da vajina ağrısı ve sancı ile doktora gittim. Rahim ağzı kısalığı tam sınırda çıktı ve bebek baş aşağı duruyordu. 1 hafta rapor verdi. Progestan ve magnezyum kullandım. Tekrar gittiğim de rahim ağzı yumuşamıştı. Doktorum bebek doğuma hazır bekliyor dedi. Ciğer geliştirici iğne yapıldı. Hastanede yattım. 35 gündür evde yatıyorum. Çok şükür 30.haftayı gördük ve yattığım sürece ağrılarım ve sancım azaldı. Sadece bebeğini ve kendini düşün. Biz strese girdikçe onlar da etkileniyor. Bu süre içerisinde ben hep olumlu düşündüm. Sıkıldığım zamanlar oluyor ama kitap okuyorum bebeğime müzik dinletiyorum o şekilde zaman geçiyor. İnşallah sağ salim kucağımıza alırız canım. Uzun oldu kusura bakma.