Mutlu_E Figensrn dokunduklarını hissettiklerini söylediklerine göre gıdıklanma hissi olabilir aslında bir bilene sezaryan olmuş olana sormak gerek 😗
beyzayagiz spinal ol.canim bende oyle olmustum sakinlestirici vurdular cocuk cikinca uyancaksin dediler gozumu actigimda cocugu getirdiler gosterdiler sonrasinda tekrar.uyukusum tak boyle artik tamamen ayildigimda.ameliyathaneden cikiyodum insallah tekrar yine aynisindan yapin diyecem anestesiciye cunku heycandan titreme geliyo ve kalp atislar acayip yukseliyo
Figensrn Mutlu_E ben oldum sezeryan hatta ikinciyi olucam ama hiç öyle hissetmedim spinaldi bu arada ilki onundışında bişi yaşamadım kaşıklarımdan gıdıklanırım normalde ☺️
Zeliseyup Ilknur1995 bende de heyecan ve çarpıntı var. Cuma sabah sezeryan olcam sana yazarm inşallah tecrübelerimi , bakalım nasıl geçecek.
Benay Ilknur1995 benimki normal olacaktı kendi sancımla gittim ama bebeğim gelmedi mecbur sezaryen dediler öyle girdim canım
Diyatom Ilknur1995 hangi hastane acaba sizinki? Bende sezaryen istiyorum ve medicanaya gidiyorum. İzin vermiyorlarmış eşin girmesine. Baş hekimle konuşup zorlamayı düşünüyoruz şansımızı. Yada hastane değiştireceğim sanırım.
Ilknur1995 Diyatom bezmialem drogos hastanesine gidiyorum maltepe sahilde benim gittiğim doktor başhekim yardımcısı yinde ikna edemedik
peloo Mutlu_E dokunma hislerinin psikolojik olduğunu düşünüorum 🤷🏼♀️ o kadar çok uyuşuosunki imkansız yani hissetmen sadece sallanıosun biraz o kadar :)
Serencakarli nur0312 Hastaneden hastaneye değişiyor sanırım doktorunuzla konuşmanız lazım onu ben panik olurum çok korkuyorum dersen yapabilirler
Diyatom Medicana hiç bi şekilde kabul etmedi. Doktorumuz doğuma 1 ay kala gitti yeni doktorla tedirgin oluyorum dedim yine kabul etmediler. Medical parkla görüştüm kabul etmiyolar hiç bir şekilde. Şimdi diğer hastanelerle görüşüp eşimi kabul ediyorlarsa öyle randevu almayı düşünüyorum.