Fatmaarslanx ben bebegim 9 haftalıkken alt sağda dişimi çektirdim sıkıntı olmadı kendimide kasmadim fazla hatta ağrıdan kurtulucam diye çok mutluydum ancak bu 20 lik diş olduğu için çok korkuyorum çift kök olabilirmiş nasıl dayanicaksin o acıya 😭 ben ağladıkça bebeğim içimde kıvranıyor yemek yiyemiorum onun zarar görmemesi için elimden geleni yapıyorum ama şuan onu besleyemiyorum ve hep ağlıyorum benim acı eşiğim yok gerçekten şu diş ağrısı benim piskolojimi çok bozdu 😭😭😭