Melonime tansiyon takibini yap kan akımı hızlı olsun diye yani tek damarda norch varya onun için aspirin yada iğne verildimi tansiyonunu takip az tuzlu bol su tansiyon 14,9 olursa hemen acile git korkma illa olucak diye bir durum yok bir hafif Preklampsi vae bir ağır bunu fark edip uyarmaları da iyi bir durum günde üç kere tansiyon ölçmen iyi yani sürekli gerek yok. Bende bir tane Preklampsi ile kaybettim ama antifosfolipid sendr varmış bende romatizmal hastalık oda stresten uzak dur başka yolu yok iyi beslen