Zelnuray Kızlar başınıza geldi mi plasentam aşağıdaymış 28 haftaya girdim nasıl yukarı çıkar yada plasenta aşağıda olup doğum yapan oldu mu doktorum kanaman çok olabilir rahmini bile alabilirim falan dedi 😞😞😞
Elmalikurabiye Zelnuray total previ plesenta durumu bu sanirim. Kendi kendine yukari cikmaz maalesef. Moral bozmak istemem ama erken dogum bile olabilir. Yatin bol bol. Bunlari soylemedi mi doktorunuz?
Selin4335 Benim de aşağıda Pazartesi MR çektiler aynı durumdayım plesentamın yapışıklığna bakıp ona göre gün verecek 34.haftadayım şimdiye kadar kanamam olmadı çok şükür ama kendimizi iyi kollamamız lazım 27.haftadan beri raporluyum.ablam bu yüzden 32de Doğum yapmıştı bol bol dinlen çok eğilip kalkma mümkünse
Zelnuray Elmalikurabiye çıkma durumu oluyomuş bol bol su içmemi söyledi zaten 20 haftada öğrendim ondan beri yatıyorum
Ozen0119 24+3 günlüğüz bugün doktorum bana da plasentamin aşağıda olduğunu söyledi ilerleyen zamanda çıkabilir yukarı dedi tek tesellim de bu
Ozan Benimde hep aşagıda dedı doktorum ayrıntılıda 9mm rahime yakın çıktı 24 hafta bidaha girdim ayrıntılıya 18.5 mm ye cıkmıs daha erken dedi radyolaji doktoru kendı doktorum pek umutlu konusmuyodu