Sarayhelvasi Kızlar merhaba oğlum 11 aylık ve hamileyim sütün azaldı bu zamana kadar yoğun bir şekilde emzirdim yine devam ediyorum ama yetmediğini düşünüyorum. Hipp sma ve aptamil denedim sevmedi sadece Hipp i biraz sevmişti avent biberonla alıyordu şimdi onu da aşmıyor. Ben işteyken sağdığım sütü içiyordu aventle ama şimdi o biberonu da almıyor. Su içiyor ama sütümü içmiyor. Ne yapmalıyım hangi mamayı hangi biberonu denesem?
Zlyh89 Sarayhelvasi holleyi çok öneriyorlar instagramda sonay hanım var oda bebeğine kullanıyor bayağı methetti. Sindirimi filan çok kolaymış ben ihtiyaç halinde onu denemeyi düşünüyorum
Sert-kahve Sarayhelvasi benimkisi de diğerlerini sevmemişti ama bebelac goldu beğendi biberon hep dr brown aldım ben
Selinayklc Bebelac aşırı gaz yapıyor canım.kaç numara hipp kullandın? Bizde de kardeşim dogduktan 6ay sonra hipp in 1numarasını kusmaya baslamıstı.2ye basladık düzeldi.anne sütüne en yakın hipp miş.istersen kaşıkla dene biberon yerine.almazsa agzı daha farklı bi biberon alabilirsin.
Sarayhelvasi Zlyh89 Selinayklc kaşıkla da ağzını kilitliyor... Allahım ben neyapıcam ya. Hangi biberonu alacağımı şaşırdım:(