Kuzeyinannesiiii hafif sancın varsa boş serumdur sıvı takviyesi yapıyolardır çünkü su içmenin gerçekten kasılmayı azaltmada çok etkisi var. Benimkiler resmen doğum sancısıydı düzenli 5 dk da bir ve 100e çıkıyodu o yüzden türlü ilaçlar eklediler seruma. Sancımı kesen tek ilaç vardı oda şeker yükseltiyodu bende de gebelik şekeri olduğundan birden şekerim fırladı komaya gircektim sonra başka bi ilaca geçildi falan atlattık. Geçen hafta hafif sancım oluncada izotonik ilaçsız boş serum taktılr geçti. Sancı derken bende bi ağrı hissetmiyorum ama kasılmalarım oluyodu