Eyll_kuzu önemli değil canım ya şey diyecektim bu nefrit bizi çok etkilemez dimi doğumda filan 😞 yani tansiyondan belki etkiler onun disinda baska bi sorun olurmu sence😘
Bide senin küçük tansiyon baya çıkıyor benim o atak anlarım 9 19 du ara ara 8 16 oluyordu