Busrakb Iyi aksamlar hanımlar. Size uzun bir sorum olucak😊 2 hafta önce gebeliğimi ögrendim.Ilk ogrendigimde beta hcg 35ti 4 gun sonra tam adet gunumde kanamam basladı akşam tekrar olcturdum 59 oldu. Sabah kanamam oldugu icin hastaneye gittim bir gecede 59dan 87ye yukselmisti ama dr kese gormedigi icin ve kanamam oldugu icin dusuk olabilir iki gun sonra gel deger duserse dusuk deger yukselirse gebelik devam ediyor dedi kanamam devam etti iki gun sonra tekrar beta hcg olcturdum iki katina cikmisti 170 olmustu. Bu ara hala kanamam devam etti normal duzenimdeki gibi bir hafta adet olur gibi kanamam oldu ve gecti. Bu durum normal mi basina gelen var mi
cansuturann Busrakb kanamanın ne kadar sürdüğü önemli burda. ve tabii yoğunluğu.. dış gebelik olabilir mi ? doktor bunun hakkında bir şey söylemedi mi ? değerlerinde her zaman yükselme mi oldu ?
Busrakb Hll adrt kanaması gibi bir hafta sürdü ve geçti. Suan hamile myim degil miyim onu bile bilmiyorum
Busrakb Jukekam 10 gün önce kan vermistim en son. Haftaya kontrolüm var. Devam ediyor mu onu bile bilmiyorum😒
cansuturann Busrakb şimdi şöyle bir şey var 4 günde çok az yükselmiş normalde 2 günde 2 kat artması gerekiyor o kısmı sıkıntı. ama allah büyük kalbinden ne geçiyorsa o olsun insallah
Busrakb cansuturann Hayirlisi insallah cok tesekkur ederim. 4 gunde az yukselme olldu evet o sıkıntı ama sonrasında degerler normaldi 2 kat artti