Eminehm CanselYrdkl03 Ben ilk bebeğime hamileyken 12.haftada devlet hastanesinde cinsiyetini öğrenmiştim ve yanılma olmadı da
Nurozsln CanselYrdkl03 biraz saçma bir soru olmuş. Tabiki de cinsiyetine bakıyorlar söylüyorlar. Sadece göstermeyince her doktor gibi göremiyorlar söyleyemiyorlar. Yalan söyleyecek değiller ya.
Pamukgirl CanselYrdkl03 biraz geç söylüyorlar evet ben 15+4 üm söylemiyor bidakine söylerim diyip yolluyor 🤷♀️
hunilimom CanselYrdkl03 17 haftalıkken öğrendim ozeldeki doktorum tahmin bile yapmadı gittim ve gittiğim gün söyledi 34 haftaligim hala aynı
Ebruliiii CanselYrdkl03 devlet 5.aya kadar bekliyor netleşmesini bekliyor yanılma payıda olsa öncesinde bir yanılma payı oldugu için 5.ayı bekliyor .özelde 15 haftada söylediler tabiki bebeğin pozisyonunada bağlı
Yaz_08 Devlet soyluyo soylemesinede hep bi belirsizlik.birakiyo 6. Ayima giricem hala daha erkege benziyo diyolar 😂 yani aslinda doktorun tecrubesi ultrason cihazinin kalitesi ve bebegin o anki durusu etken ogrenilmesinde devlet ya da ozel farketmez 🤰saglikla gelsin bebislerimiz insallah
Sulee123 CanselYrdkl03 Benim 12 haftaya bile girmemiştim genç sıradan bi doktor hemen söyledi erkek diye kesin dedi pek inanmadım çok etken diye ama sonra yine haklı çıktı devletteydi kendisi
Sulee123 CanselYrdkl03 devlet söylemiyor gibi bi sacmalık yok. Sadece özel hastane ultrasonları daha yeni iyi bu yüzden devlette belki bira görme şansları erteleniyordur ama görünce söyler neden söylemesin