halisemzrk canım benimki baş aşağıdaydı tabii dönüyordur içimde hissediyorum ama hep göbeğimin altında hissediyorum hareketleri, ve karnımın dış kısmında çok belli olmuyor hareketleri eşim merak ediyor bazen tam hareketli zamanına denk geliyoruz bak diyorum elini koy hisset diyorum ama dıştan küçük kıpırtı oluyor, bugünki hemşire daha fazla belli olması lazım karnın yamulur o dönerken dışdanda belli olur dedi korktukça korktum 😟