2kizannesi- Fatmaarslanx Bende 31+2yim oluyor ağrım evet, normal artık bu zamanlarda 🙂 Yürüyünce bile kasılıyorum artık şu an dışardan geldik yürüyemiyorum kasıldım 😟
Sis Fatmaarslanx 30+1 ama kasılıyo cok fena oluyo özellikle kendimi yorduysam cok yürüdüysem temizlik yaptıysam falan 😔