[silindi] evet riskleri var tabi ki dikkat etmeniz lazım.Progestan çok iyi geliyor.Çok ayakta kalmayın bol bol dinlenin yatın.Geçebilen bir şey.Eğer geçmezse de üzülmeyin önlemlerinizi alın dediğim gibi.Ben 16.haftamda yaşamaya başlamıştım ve çok şiddetli kasılmaydı rahmim ultrasonda fasulye şeklinde gözüküyordu 😘