Ysnrcr1919_ merhaba hayırlı olsun . Bende 6+6 oldum bugün . Geçen hafta kalp Atışını duyduk . 8 . Haftada yeniden gelin dedi doktorum . Keseyi gördüğümüz günden Protestan kullanıyorum fitil olarak . Midem bulanıyor . Gece 3 te başlıyor uykudan uyanıyorum . Sabahları uyanmak zor geliyor . Sürekli yatıyorum . Son bi haftadır da ağzıma ekşi su geliyor ve midem yanıyor 😩 sürekli geyiriyorum birde 😐🤪 eşim sağolsun çok destek oluyor bana . Kayınvalideme gidiyorum çok kötü olduğumda . O bakıyor bana . Hiç halim yok herşey kokuyor midemi bulandırıyor 🤪😐😐😩😩