Esstuu canm benim eşimde varikosell vardi evlendimizden 5 ay sonra ameliyat oldu evlenme yil donumuzde hamile oldugumu ogrendim ama🥺 malesefki 2 aylikken duşuk yaşadm ikimizde yikildık çunku 1 yil ugraşdik şimdi 4 ay oldu duşuk yaşadigima adetim 8 gun gecikti ama test yaptm negatif hamile ola bilirsin dedi doktor ki inşallah hamileyimdir 🙏🙏🤲