Srcmirza Aryaalina yıka canım sonradan zor oluyo alacaklarinida şimdi den al biz 36 olduk bı kaç eksik çıkacak halim yok
Chan Aryaalina Ben bu haftalarda yıkadım. Ağırlaşmayı bekleme derim. Önünde bir sürü iş olacak, bunu aradan çıkar hiç değilse :) Ben yıkayıp ütüledikten sonra keselere yerleştirdim toz tutmasın diye.
Selenge Bence yıkayıp ütüle. Çok zor oluyor. Minicik minicikler. Eksikler çıkıyor, almak zor oluyor. 5 dk. yürüsem yoruluyorum artık. İyi ki aradan çıkarmışım diyorum. 35. haftayı bitireceğim bu arada. 28. haftada başlamıştım. Yalnız bebeğin giysileri değil kendi giysilerini de hazırlayacaksın daha. Ivır zıvır yıkanacak bir sürü şey çıkıyor. Benim ufak tefek hala bitmedi. Kolay gelsin.