Elifelif49 Mrb arakadaşlar sezeryan olalı 12 gun oldu ve sezeryan dikişlerimden sarı su akıyor baya çok akıyor dr baktı gecmezse haftaya gel bi dikiş atacam dedi benim gibi olan varmi yada sonradan dikiş atman zormu çok korkuyorum tekrar dikiş atılmasından 🙄
Chan Elifelif49 Muhtemelen enfeksiyon. Beraberinde bölgesel kızarıklılık var mı? Hastanede 1 gün mü kaldınız? Bans doktorum 2 günü zorunlu kılmıştı. 48 saat sonrasında enfeksiyon riski kalkıyormuş.
Ceviz Elifelif49 geçmiş olsun doktorunuz antibiyotik vermedi mi? Ayrıca dikiş dediğiniz bildiğimiz dikiş mi bende sezeryan oldum ama bende dikiş yoktu lazerliydi
Ckyert Elifelif49 yağ nekrozu olabilir dikis yerleri hafiften açılıyor akıntı oluyor, başka ameliyatta görmüştüm ben de toplu igne ucu gibi açıklıkla vardı , hergün hastaneye gidip pansuman yapıldı antibiyotik sıkıldı dikis yerlerine kapandı sonra
Elifelif49 GamzeCan yok ya açmıyorlardır üstten atıyorlar bence hepsini açsalar asla olmam ayy çok zor
MihmininAnnesi Sezaryen sonrası antibiyotik vermedi mi hiç doktor ve pansuman yaptirmadilar mi. Enfeksiyon kapmış Belli sarı sıvı diyorsun çünkü canim
Elifelif49 Chan yok 2 gece kaldım kızarıklık sivilce gibi bişey vardı o kaybolduktan sonra bu akıntı başladı
Elifelif49 Ceviz tsk ederim antibiyotik vermedi dikişlerim lazer değildi 2 gün önce gidip açtırdım dikişleri
Ozlem_03 Elifelif49 benim aynısı olmuştu.hatta bi gece uykumdan uyandırdı o kadar çok almıştı ki çişimi yaptım sandım.baktim altımda bi ıslaklık yok.ama çamaşırım pijamam sırılsıklamdı.doktor dikişten bahsetmedi bana.o gün şırıngayla temizlediler.küçücuk bi açıklık vardı.ordan sıvıyı çektiler.akinti 10 gün kadar devam etti sonra kendiliğinden geçti.panik yapmayın.dikise gerek olduğunu çok sanmıyorum ama vardır doktorun bi bildiği.gecmis olsun
Elifelif49 Ozlem_03 Bana hergün pasuman yap temiz bak inşallah gerek kalmaz dedi bende bebekle ilgilenmekten lavaboya bile Gidemiyorum
Ckyert Elifelif49 dr.lar ampul kırıp dikis yerine siringayla sıkiyorlar 10 gün flan gitmiştik pansumana , blki sizin ki farklıdır yağ nekrozu demişlerdi bize . Sizin ki enfeksiyon olsaydı antibiyotik hap vs bir şey verilirdi tekrar dikis atabilirim dediği için yağ nekrozu geliyor aklima
Ckyert Elifelif49 bize atilmadi bi 10 günde kapandı ama uysturuyorlardir pek bir sey hissedilcegini sanmiyorum
nilipek Elifelif49 benim kulak arkasında dikişlerim açılmıştı sıcaktan, söküp tekrar diktiler dikilirken zaten hissetmezsin sonrasında da bir iki gün ağrı kesici bitti gitti sıkma canını😊