CananEymen Merhaba tüm hamilelere öncelikle Allahım sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin🙏🏻🙏🏻 Amniyon sıvısının artması icin hangi meyveleri tüketiyorsunuz? Bana Doktorum armut ve havuç ye dedi su sıralar ihtiyacım var bilgili olanlarınız varsa lütfen yazmasını rica ederim
nurcakir58 CananEymen ben yiyorum havuc suyu iciyorum bende deisiklik ypk suyumda bitmek izere napicam bilmiyolar 2hafta sonra sezeryana alicaklar
CananEymen Tgbatem içebiliyorum çok şükür bir sorun yok suanda tüketiyorum hatta :) umarım yerli yerine gelir suyum Oğlum icin çiğ tavuk bile yiyebilirim çok teşekkür ederim dönüşleriniz icin daha önceden bu platformu kullanmamıştım, iyi geldi😍
CananEymen nurcakir58 canım 33 hafta erken sen bol istirahat et ve doktorun tavsiyelerine uy insaAllah sağlıkla gelirler dünyaya Rabbim evlatlarımızı kucağımıza almamızı nasip etsin moralini bozma bebeğinin sana senin de bebeğine ihtiyacın var unutma
MHMA Günlük su tüketiminizi de 4-5 litreye çıkartın bence.. Ben hamileliğimin başından beri çok su içiyorum doktorum suyuna hep gayet iyi diyor. Rabbim yardımcınız olsun inşallah artar suyunuz🙏🏻
Modies Guzel_ailem yaa 22+1 im korkuyorum oksijensiz falan kalır die. Kaçıncı haftalarda oluyor acaba azalma