FSCMK neden?simdi sakami sayiyorsun?cokmu komik yazdiklarim?zaten azerice yazmisim.azericede basa dusenler sagolsun yaziyor.Siizin dilinizdede yaza bilirim aslinda keyfim boyle isder boylede yazdim
Hanimefendininde anlayamamasi normal bisey
Hicde komik bisey yok burda