Pln1994 canım bende kilolu hamile kalanlardanım bunu özellikle doktoruma sordum normal mi sezaryen mi diye doktor bana dedi ki; kilolu bayanlarda normal dogum daha kolay olur aksine sezaryende yag katmanları kesilcek ve kilolu olduğun için iyilesmesi daha geç olur dedi.Sürekli beni normal doğuma teşvik ediyor açıkçası bu da işime geliyor.Hiç korkma kilolu bayanlar daha kolay normal doğum yaparmış.Kendini ona hazırla inşallah bir nefeste doğum yaparız :)