Prensm Heyecan dorukta artık 😍 Hem heyecan hem korku hem mutluluk hepsini bi arada yaşıyorum 🤗🤗 Bi sorum olucak kızlar🙋♀️ Haftaya salı günü kontrolüm var sizce çatı muaynesi yaparmı 37+5 olucaz🙇♀️
Merveeatakan Prensm merhaba canim ben 36+2 yim 37+2 de gidecem kontrole cati muayenesi yapacagini soyledi doktorum
zxcvbhgfd Prensm bn bugun gittim 37+5 çatı muayenesi yaptı canm sanada yapar ama bnmkı soylemştı sana solemedı mi drun
Merveeatakan Prensm bende cekiniyorum ama merak ta ediyordum ne zaman yapacağını normal dogum için uygunmu çatım diye.bugün kontrlm vardi soracaktm gerek kalmadi doktor dedi 😀
Merveeatakan zxcvbhgfd Prensm kizlar peki nst sanciniz nasil cikiyor acaba sanci goruncemi yapmak istiyor doktorlar benim bugunki nst 45 di
Prensm zxcvbhgfd Merveeatakan Emine24 Hayır bana bişey söylemedi 🤷♀️ Nstde hiç yapılmadı zaten doktorumu değiştirdim umarım bakar 3 haftan kalmış neden değiştin demez umarım 🤦🏻♀️ doktorlar aynı hastanede karşılıklı 😬😂😂
Merveeatakan Prensm bi oncekini niye degistin kiz şurda ne kaldi 🤗 bende 32 de degistirdim doktorum beni terketti baska sehire gtti 😀
Prensm Merveeatakan çatı muaynesi falan olacağı için çok çekindim aslında biliyoruz başından beri ama zaman yaklaşınca daha Farklı oluyormuş 😂 bakalım inşallah öyle bişey olmaz 🤗