Radeee herkes normal dogum yapmak zorunda degil benim de tercihim sezeryandan yana.. Allah yardımcınız olsun, benım de en buyuk korkum planlı zamandan önce dogumun baslaması acıkcası. Doktorum içimi rahatlattı öyle bir durumda hemen baslarız operasyona diye. Korkmayın inşallah sorunsuz kolayca gecer ♥️