Ozgebudak bende 11 haftalık iken vardı dinlendim hep bir ay boyunca hiç iş yapmadım ama kanamam olmamıştı Progestan ve bir iğne vermişti adını hatırlamıyorum onları kullandım geçti doktorum herkes de olabileceğini söyledi endişe etme ve sadece dinlen bak şimdi 33 haftalık olduk çok şükür 🙏🏻 Allahım acil şifalar versin 🙏🏻