ozisim ursactive kullanıyorum canım şuan rahatım ilaç 1 ay lik sonra tekrar ederse malesef birdaha kullanmak zorunda kalıcam Inşallah ilaç bitince kaşıntı tekrarlamaz. Ursactive kapsülü sadece gastroentroloji bölümü yazabiliyor başka hiçbir doktor yazamıyor ve aşırı boyuttaki kasintinin başka ilacı yok. Doktorunuz dermatolojinin krem vermesini önerebilir ama aşırı boyutta ki kaşıntılar için dermatolojinin verdiği kremler işe yaramıyor malesef ki