N_e_s_e Kızlar birden ayaklarım şişmeye başladı bu normal mi neden oldu acaba çok korktum kasıntı vardı sonra bırden şişti 😯
Yusbur N_e_s_e tansiyonun yüksek olabilir canım dikkat et kendine doktorunada sor benimde öyle oldu tansiyon ve şeker çıktı bol bol dinlen ayaklarını yüksekte tut