Zehra333 ben kullanıyorum canım çünkü et çok az yiyorum zar zor balık ağzıma sürmem yarı vegan beslenirim.Okudum kullanmadan önce.Çok yararlı normalde de 3günde 1 tablet şeklinde kullanılabiliryormuş.Ben ilk 87liraya aldım 3gün önce 2.kutuyu aldım 67lira.İnternette daha uyguna da var.İlaç değil besin takviyesi olduğu için fiyat değişebiliyor.Benim iştahımı açmadı ama ben kusunca(gerçi bulantı kusma olmadı bende ama her ihtimale karşı) değer kaybetmemesi için gece yatarken içiyorum.