GamzeCan Zhlcnr 25 in altına düşerse atarız demişti canım gerek olmadı cok sükür cok dikkat ettim ama yemeği bile yatarak yedim insallah görürsünüz canm benmm🙏🏻
Zeynep7777777 GamzeCan merhaba benimde rahimağzında kısalma var yatıyorum sürekli 25. Haftaya girdik bazen kasılmalarım oluyo sizde bu haftalarda kasılma barmıydı
Zeynep7777777 GamzeCan benimde öyle doktorum 30 haftayı bi doldurabilsek diyo sürekli 26. Haftada ciğer geliştirici iğne yapmamı söyledi
Arinx Benimde 26.cı haftada başladı sıkıntım kanama su gelişi sancı enfeksiyon bebeğin kalp atımında sıkıntı nidilat endol serum penisilin iğnesi 3 doz ciğer geliştirici derken prensesimle çok şükür sıkıntılı günleri atlattık şuanda 35 hafta 2 günlüğüz 😊
GamzeCan Zeynep7777777 bende ilk 28 i görsek dedim sonra 34 dedim cok sükür sonuna geldim sende kücük hedefler koya koya sonuna kadar gidersin insallah benm doktorum ciğer geliştiriciye karşıydı canım ama duyuyorm cok işe yarayanlar oluyor