cilekbal97 bende ara sıra hissettiğim için assagida da basıncını hissediyorum o yüzden kontrol zamanımı bekliyorum pazartesi günü gidicem insAllah birde bebeklerin uyuma zamanları oluyomus onlar aklıma geliyo normaldir belki diye düşünüyorum iki hafta önce benim bebeğim dönmüştü kafası assagidaydi ondan dolayı da assagida basınç hissediyo olabilirim