[silindi] normal doğumu çok isteyen biri olarak bende öyle düşünüyorum. Annemin günü olduğu halde doktorlar yatış verdi suni sancı vere vere annemle kardeşimin kalbi durdu acil sezeyana aldılar çok şükür bi sorun olmadı şimdi 14 yaşında çokta sağlıklı. En güzeli kendi sancını çekmek evinde 1 hafta sancı çektim yinede gitmedim nişan geldi yine gitmedim 5 dakikada bir gelmeye başlayınca gittim 2 buçuk saatte normal doğurup çıktım