Tbusraaa Bugün Dr kontrolüm vardı geçen hafta keseyi görmemişti yeni olduğu İçin dedi bugün 6. Haftama girdim. Ultrason ile baktığında keseyi gördü ama bebek göremiyorum içinde dedi 6 hafta olarak biliyoruz Ama burada 5,5 haftalık görülüyor dedi. Ayrıca yumurtalığının sınırı içinde görülüyor dedi eğer büyüme yaparsa yumurtalığını kaybedip doğurganlığını kaybederiz dedi ama bunu öğrenmem için perinatoloji uzmanına görünmek gerek dedi bu bize net sonuç vericek alttan muayene ile dedi Yarına randevu aldık gideceğiz. Henüz 6 haftalık çok küçük ama ben çok alıştım ona kaybetmek istemiyorum. Dua edin ne olur benim için..
balarisi06 Tbusraaa dualarım seninle canım burdn sonucu paylaş bizlerle inşallah güzel haberlerle gelirsin 😘 üzülme bide
anapanda12 Rabbim hayırla kucağımıza almak nasip etsin inşaAllah bebeklerimizi🤲🏻 Yüreğini ferah tut ve bol bol Ya Mübdi zikrini çek düşük olmaması için, Rabbim sizi korusun. Dua eder dua beklerim 🤲🏻🤗