Melonime Merhabalar arkadaslar,25 haftalik hamileyim bu ayki testlerimde demir oldukca dusuk cikti.agizdan alinan ilaclar ise yaramiyormus. doktorum damardan ilac almam gerektigini soyledi. Bu islemi nerede yaptirabilirim bir fikriniz var mi? yan etkisi fln oldu mu acaba yaptiran arkadaslarda? Belki benzer deneyimi olanlar vardir.simdiden tesekkurler