Seymaglc 1 aylık hamileyim daha ilişki bile yaşamadık az önce kahve rengi koyu kahve lekem geldi çamaşırım batmış çok korktum bu durumu yaşayan varmı
Yektaaa Seymaglc kahverengi lekelenme yerleşme kanaması oluyor diye duymuştum pembe veya kırmızı acil durum oluyor herhalde
Cigdemmmm Seymaglc canim acile git benimde ilk gebeligim lekeyle başladı ve düştü seni korkutmak istemem ama kahvede olsa normal degil
Seymaglc RdvnMlkn aradım doktora ulaşamadık ebeyle görüştüm kanamaya dönerse acile gel yoksa yarın doktoruna gel dedi
Elos25 Bence bekleme başka doktora git olmadı benım ilk oyle olmustu ilk çocuğumda dusuk yapmıştım evde beklettıler saf gibi
nilaylaylaylay Benimde oldu canım. 3-4 gün her lavobaya gittiğimde görüyordum. Baya baya hemde. Progestan iğne ve hap verdi doktor. Hemen geçti şükür korkma ama git doktoruna
nilaylaylaylay Seymaglc canım pek sanmıyorum . Ama çok korkma zaten yat dinlen bol bol. Sabahta git güzelce doktoruna korkma ama. Bir şey olmaz . Kahverengi lekelenme 10 kadından en az 6-7 sinde oluyor.
Mavis222 Seymaglc bakarlar ama üstten duyulmaz herhalde bende 5 haftalık hamileyken oldu alttan duyduk kalp atışını iğne vurdular progestan kullandım her ihtimale karşı çok şükür sağlıklıyız şuan 22+6 olduk
aycozer Ben de 13 haftalık hamileyim 2 gün önce tuvalete gittiğimde pembe kanama oldu, rengi koyulaşarak devam etti. Bugün nerdeyse geçti doktorıma gittiğimde ultrasona aldı bir şey uok neden endişe ediyorsun dedi ama bir ilaç da vermedi. Ama ben hala endişe yaşıyorum.