Rabiayce Kızlar doğumunu egepol hastanesinde yapmayı düşünüyorum bu zamana kadar devlete gidiyodum bundan sonrası için devamında egepolde kontrollerimi yaptırmak istiyorum doktor öneriniz hastane deneyimizi paylaşır mısınız 🙄
BirVeraAnnesi35 Rabiayce kimse görmemiş sanırım postu önceden görseydim yardımcı olurdum size ben Bülent beye gidiyorum siz ne yaptınız hangi doktora başladınız
Ozgull Rabiayce ben onur umut Yücele gidiyorum muayene ücreti 81,5 TL doğuma da kimisi 3100 kimisi 3600 diyor ama doktorumdan memnunum
Alessia BirVeraAnnesi35 bende ızmırdeyken gokalp tokaca gıdıyordum mukemmel bır doktor benım genc kızlık doktorum polıkıstlık over vardı bende hemen cozdu turkıyede yasasaydım ona gıderdım arada mesajlasıyoruz bebegı soruyo sagolsun