krsngurset Canım benim ast alt değerlerim gebeliğin ipb başlarında hep çok yükselir.ilk gebeliğimdede öyleydi.simdide öyle oldu.hatta 280 e kadar çıkmıştı.ultrasonda karaciğerde kist göründü.kan alınıp ankaraya yollandı.basit kist olduğu ortaya çıktı.korkulacak hiç bişey yok.hic korkma.artik benim doktorumda alışmıştı.ucuncu dördüncü aylarda düşer diyoduk hep.seninde ilerleyen haftalarda düşeceğini düşünüyorum.hiç kafana takıp stres yapma