LÜTFEN ANLAYANLAR YARDIMCI OLABİLİR Mİ Merhaba arkadaşlar hamilelikten önce şiddetli adet sancısı çeken biriydim 7 aylık hamileyim ve hiç ağrım olmamıştı adet günlerim gelse bile bugün sabahtan beri çok şiddetli adet sancısına benzer bi ağrı çekiyorum karnım belim çok ağrıyor hastaneye gittim nst istediler sonuç şu
https://hizliresim.com/jgZX8G
Anlayan var mı nedir durum saat 3 gibi çekildiği bu nst ve şuan hala daha fazla hatta ağrım var