Fatma44 Mrb hamisler 31+4olduk sizce minigimin kıyafetlerini yıkayıp utulemeye başlamalı mıyım sizler ne zaman yaptınız yada yapacaksınız.
Ozderr Ben daha alısverişini yapamadım da bu haftalardan itibaren yıkayıp bi köşeye koymak gerekir dogum bu ne olacagı belli olmuyor cunku
Fatma44 Zeyneppp34 bende 34de baslayayim diye düşündüm ama dediğin gibi gün geçtikçe insan agirlasiyor ve yapmak zorlaşıyor
anapanda12 26+2yim. Riskli gebelik ve erken doğum riski olduğu için yıkayıp hazırladım. Tavsiye ederim erkenden yapın. 🤗