Beyazlale Arkadaşlar merhaba 19 haftalik hamileligim var. Bugun doktorun detayli olarak yaptigi ultrasonda beyninde kist gordugunu bagirsaginda ise parlaklik gordugunu belirtti. Ama ikili testlerim temiz cikmisti burun kemigine falan bakildiginda bi sorun olmadigini soylemisti doktorum. Diger parmaklarinda ellerinde kalbinde herhangi bir sorun yokmus hatta ultrasonda bir hafta onden gidiyor suan . Amniyotik sıvı onerdi ama istemedim riskli olabilecegini soyledi doktor düşük tehlikesi yapabilir dedi bide malum senkrajli bi hastayim. Bu durumu yasayanlar var mi ?
Kuzey88 Beyazlale merhaba şuan aynen sizin yaşadığınız durumu yaşıyorum amniyosentez yaptırdınız mı ne yaptınız geçti mi risk
anapanda12 Doğuma kadar bebek büyüdükçe düzelir İnşaAllah. Panik ve stres yapıp bebeğini de strese sokma. Dua et ve bol bol Ya Mübdi zikrini çek. Rabbim acil şifalar versin hepimize inşaAllah 🤲🏻💕
Beyazlale Kuzey88 hiç yaptıramadım canım kendiliğinden kayboldu bir süre sonra şuan doğum yaptım bebeğim dört aylık