Selin24 Hanımlar herkese selam. 39+1deyiz bugün kontrolümüz vardı 3600 gram olmuş bebeğin kilosu. Doktorum normal doğum istediğimi biliyor. Bebeğin pek gelesi yok gibi kilosu da iyi gidiyor 4 kiloyu geçerse normal öneremem istersen yarın sabahtan gel ilaçla doğumu başlatalım dedi. Kabul ettim sabah yatışımız yapılacak. Bu ilaç denilen suni sancı mı oluyor? Doğumu bu şekilde başlatılanlar nasıl ilerliyor süreç?
Gloria Selin24 fitil veya suni sancıdır muhtemelen bende cuma günü bu şekilde doğum yapacağım büyük ihtimalle
ikicocuklubiranne Selin24 tam bir bilgim yok canım ama daha önce de duyduğum okuduğum kadarıyla fitille başlatılabiliyormuş 😊
Selin24 Gloria hadi hakkımızda hayırlısı. Fitil galiba evet. Bakalım nasıl olacak sağlıklı sıhhatli gelsinler inşallah