Tlaytas epilepsi rahatsizligim var korkudan nöbet geçiriyorum normal bi özele gidiyodum yogun bakimi vs yok diye beni kabul etmedi bende yarin insaAllah nasipse daha düzgün büyük bi hastaneye gidicem bakalim o ne dicek ceske normal doğum olsa bende eşimde coo istiyoruz dikiş vs olmasin diye karnimda