umyhfsa Merhaba hamisler ve anneler 😄 Bugün gebelik okulunda öğrendiğim bir bilgiyi sizlerle paylaşmak istedim. Emzirirken en son hangi göğsü emzirdiyseniz daha sonra onu vermemiz gerekiyormuş. Çünkü asıl yararlı bebeğe kilo aldıran yağlı süt aşağıda kalıyormuş bebeklerin mideleri küçük olduğu için hepsi bitiremedikleri için bir da h ki seferde emzirirken en son verilen göğsü vermek daha doğruymuş. Devir daim gibi bir nevi 😊 Umarım ise yarar😐😀
Daisyy umyhfsa yani bir emzirmede önce sağ sonra sol memeyi verdiysek, bir sonrakinde önce sol sonra sağ memeyi verecegiz. Doğru mu anladim? Daha emzirmiyorum bebeğim doğmadı da aklımda bulunsun 😊
umyhfsa Daisyy aynen öyle canım. Bu şekilde bebek tüm yararlı sütü emmis oluyor. Diğer türlü en yararlı süt akıyor ve ziyan oluyor ne yazıkki 😊